poniedziałek, 4 maja 2015

TROCHĘ O MNIE...

 Także tego...
 moje "Pandemonium" jest w trakcie korekty, więc jeżeli ktokolwiek to czyta, będzie miał kontynuacje (oby) w przyszłym tygodniu.
 A teraz trochę o mnie (wolałam coś dodać o sobie, bo nie chcę żebyście mieli mnie za totalnego idiotę :D). Uwielbiam jazdę konną, raczej już mi się nie odechce chodzić na jazdy... pomińmy fakt, że chodzę dopiero od pół roku xD i miałam jakieś 8 upadków C:
  Bardzo lubię pływać - jak już wejdę do jakiegoś jeziorka, nie ma siły żeby mnie stamtąd wyciągnąć. Minimalny czas poświęcony na pływanie to 2 godziny (bez wychodzenia na suchy ląd), ale to nie znaczy, że pływam ekstremalnie szybko, albo dobrze.
 I jeszcze ANGIELSKI! Kocham, ale nie umiem ^^ na prawdę muszę go bardzo podszkolić, jeżeli chodzi o gramatykę, ale ostatnimi czasy intensywnie myślę o lingwistyce...ale ciii, to jeszcze tajemnica.
 Oczywiście lubię niektóre anime (ale głównie ze Studia Ghibli i gore, -wyjątkiem jest KnB). Bardziej wolę mangi... ale nie o tym. Każdy, szanujący się człowiek, czytający mangi/ oglądający anime (czyt. Otaku) próbował kiedyś rysować. Co za tym idzie, ja również. Także tego, postanowiłam wysłać kilka (dosłownie kilka) znośnych prac. Jednak nie są nijak związane z anime - przynajmniej te. Wybaczcie, mam życie...jeszcze nolifem nie jestem :D
 Tak więc macie, obrażajcie, chwalcie, omijajcie z westchnieniem : ech...słabe; etc.etc.


                                                Jestem też na biol-chemie (wcale nie widać)...


      żebra wymagają sporej poprawki, ale wiecie jak to jest...zwyczajnie się człowiekowi nie chce :D

tak wiem....to nie jest dzieło życia, ale kocham tego królika xD


no i na koniec (trochę błysnął we fleszu), wcale nie widać, że lubię konie

Oprócz tego wszystkiego kocham pisać, najbardziej jakieś wewnętrzne przemyślenia psychopatów, morderców, lub ofiar :3
 To ten... flaki w górę! 
~~KA JU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz